Несоница


Проблеми со спиењето – Природни начини за лечење на несоница

Поимот несоница буквално значи целосен недостаток од сон. Тоа значи неспособност за спиење, која се одликува со проблеми во заспивање, рано будење или комбинација од овие две. Оваа болест се претпоставува дека има алармантни размери во последно време, особено кај луѓето од побогатите класи или од урбаната структура.

Causes and symptoms

Наједноставниот симптом кој најчесто го обележува нападот на несоницата е проблемот во заспивањето. Постојат и промени во траењето и квалитетот на сонот, трајни промени во видот на сонот, недостаток од концентрација за време на денот. Други симптоми се емотивната нестабилност, недостатокот од концентрација и конфузија.

Најчестиот причинител на несоница и менталната тензија која произлегува од вознемиреноста, грижите, преоптеретеноста со работа и премногу возбуда. Потиснатите чувства на гнев, лутина и горчина исто така предизвикуваат несоница. Констипацијата, лошото варење, прејадувањето навечер, дополнителниот внес на чај и кафе, пушењето цигари и одење во кревет гладни спаѓаат меѓу останатите причинители. Најчесто, загриженоста за заспивање е доволна причина да остави некого буден.

Herbal remedies

Производ Определена доза
Ashwaghanda 2 капсули двапати на ден, со обична вода, по оброци
Brhami 2 капсули двапати на ден, со обична вода, по оброци
Sterss support 2 капсули трипати на ден, со обична вода, по оброци

Natural Medicines

Тијамин: Тијаминот е еден од многуте елементи во храната. Тијаминот или витаминот Б е од особено значење во третманот на несоница. Тој е од витално значење за јаки и здрави нерви. Телото кое има недостаток од тијамин подолг временски период не му дозволува соодветно да се одмори самото тело и да заспива на нормален начин. Корисните ресурси од овој лек се интегралните житарки, оревите, бадемите, лешниците.


Марула:
Марулата е полезна за третманот против несоница. Таа содржи супстанција која предизвикува сон наречена лектѕцариум. Сокот од ова растение делува како седатив или опиум со пропратна возбуда. Семето од марула земено како екстракт е исто така полезно против несоница. Една кафена лажичка земена како екстракт е корисна против несоница. Една к.л. од ова семе се зоврива во половина литар вода, се додека водата не се разреди на една третина.

Млеко: 
Млекото е многу полезно против несоница. Една чаша млеко засладена со мед треба да се зема секоја ноќ пред спиење во третманот на оваа болест. Тоа делува како тоник и средство за смирување. Масирањето на табаните со млеко исто така е полезен третман против несоница.

Потсирено млеко:
Потсиреното млеко е полезно за несоница. Пациентот треба да зема изоблиство на потсирено млеко и со него да ја масира главата. Со ова се предизвикува сон.

Лејка од тиква: 
Смесата од сокот од тиква и масло од сусам во размер од 50:50 делува како одличен лек против несоница. Со овој лек се масира скалпот секоја ноќ. Зварените листови од ова растение кои се конзумираат како зеленчук се исто така полезни во третирање на оваа болест.

Семе од анасон: 
Чајот подготвен од ова семе е полезно против несоница. Чајот се подготвува со зовривање околѕ 375мл вода во сад и додавање на една кафена лажичка семе од анасон. Водата треба да се затвори со капак и се остава да отстои петнаесет минути. Овој чај се засладува со мед, а е дозволено да се додаде и врело млеко внатре. Овој чај се пие пред оброци или пред спиење.

Мед: 
Медот е полезен за третман против несоница. Поседува хипнотизирани својства и предизвикува сон. Треба да се зема со вода, пред спиење, во дози од две кафени лажички во голема шолја вода. Малите деца вообичаено спијат подобро откако им се дава мед.

Rauwolfia:
Ова растение е полезен лек против несоница затоа што поседува неоспорена ефикасност како седатив. Хипнотичката дејност на овој лек е позната од дамнешни времиња. Првата доза од ова растение му помага на пациентот да постигне состојба на флегматична природа на сонот. Правот од ова коренесто растение во количин од 0.25 гр до 1.5 гр. треба да се промеша со малку ароматична супстанција како што е кардамомот и таквата смеса се дава на пациентот. Пациентот постигнува длабок сон за време на целата вечер. Доколку болеста е хронична, пациентот треба да зема две дози од 0.25мл на ден, наутро и пред спиење.

Dietary importance

Пациентот треба да применува исхрана со малку сол, бидејќи солта го нарушува сонот. Избалансирана диета со едноставни модификации во шемата на јадењето е полезна. Ваквата диета треба да исклучува внес на производи од бело брашно, шеќер и производи од шеќер, чај, кафе,чоколадо, кока кола, алкохол, масна храна и храна која содржи адитиви.

Other measures

Редовните физички вежби во текот на денот како и пред спиење го зголемува количеството на квалитетен сон. Јогата помага во повеќето стресни ситуации. Таа овозможува физичко и ментално релаксирање од проблемите кои настанале од вознемиреност. Традиционалните асанаси јога се ефикасни за пациентите од несоница и тие се: ширшасана, шарвангасана,пашимотанасана, утанасана, випарит карни и шавасана.

Пациентот треба да применува целосен труд за да ги острани факторите на стрес колку што е можно повеќе. Чекорите на оваа насока треба да се состојат од редовна пракса на секаков метод на релаксирање или техника на медитација: да се култивира уметноста на работење полека, особено кога се јаде, шета или зборува; ограничување на денот за работа до девет или десет часа а работната недела од пет и пол дена; негување и примена на креативно хоби како и одбегнување на нереални цели.